ball
Trochę ciekawostek – na weekend (czego to ludzie nie wymyślą ...
Jak zrobiæ "pi³kê
no¿n±" ?
W napisaniu tego
tutoriala pomóg³ mi tut. Borislav'a Petrov'a. Zrobienie takiej pi³ki nie jest
trudne. Wrêcz przeciwnie ,jest to bardzo proste. Zabieramy siê do
pracy ...
1. Tworzymy obiekt
o nazwie 'HEDRA' (rys.1)
2. W ustawieniach
'HEDRY' ustawiamy:
Family
-----> Dodec/Icos
Parameters
-----> P:0,35 and Q:0,1
Vertices
-----> Center & Sides
3. Nastêpnie na
otrzymany obiekt rzucamy Spherify Modifier
4. Obiekt jest
coraz bardziej podobny do pi³ki ! Ale jeszcze to nie to. Jest jeszcze
'kanciasty'.
Dodajemy wiêc Smooth Modifier i zaznaczymy opcê Auto Smoth .
5. Przrchodzimy do
Material Editora i tworzymy Multi/Sub Material.
6. Ustawiamy Number
of Materials: 3.
7. Pierwszemu
usawiamy kolor: bia³y
Drugiemu : bia³y
Trzeciemu: czarny
Nak³adamy
teksturkê i otrzymali¶my ...
Adrian Kajda