wstep

Trochę ciekawostek – na weekend (czego to ludzie nie wymyślą ...


                                                                  
 SLOWEM WSTEPU


 


 


    




 

Regula jest, ze
uzywanie slów sluzy porozumiewaniu sie pomiedzy ludzmi. Na tej regule opieraja
sie praktycznie wszystkie systemy komunikacyjne, zwane jezykami. Wyjatkiem od
tej reguly jest natomiast jezyk reklamy, którego zadaniem jest przede wszystkim
sklonienie potencjalnego odbiorcy do okreslonego dzialania, co mozna osiagnac
niekoniecznie przy zastosowaniu pelnej jednoznacznosci.. Na samym poczatku powinnismy zadac sobie pytanie co to jest reklama. Po co
zostala wymyslona? Dlaczego jest taka wazna i ma tak duza sile perswazji?


Przed XX wiekiem swoiste pojecie reklamy nie istnialo. Jednak samo zjawisko
zaczelo ksztaltowac si wraz

z rozwojem handlu. Juz w starozytnosci pierwsi kupcy musieli zachwalac swój
towar, aby jak najwieksza liczba osób go nabyla. Oczywiscie nie wszystkie
informacje jakie podawali byly zgodne z prawda, czasami troche koloryzowali,
aby podniesc walory produktów jakimi handlowali. Taki sposób afiszowania
swoich towarów przetrwal do czasu kiedy, powstala telewizja, radio i prasa.
Rozwój mediów pociagnal za soba rozwój reklamy. Technika ich tworzenia
zupelnie sie zmienila. Odeszlo sie juz od afiszowania sprzedawanych przez
siebie produktów na wlasna rekêe.

W obecnych czasach sztaby ludzi pracuja nad tym, abysmy podczas ogladania
telewizji zwracali uwage
na bloki reklamowe.


 
 


 
                            

 


 


                                 


 


 


 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • strefamiszcza.htw.pl
  • Copyright (c) 2009 TrochÄ™ ciekawostek – na weekend (czego to ludzie nie wymyÅ›lÄ… ... | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.